Jobb = Jobbigt!

Nähä, vilken succé för hjärnan att komma på de då... kanske därför det heter jobb...
Ska just lämna det ena för de andra hemmåt vägen och ställa lite papper tillrätta som det ska vara...

Packade veckor då de inte finns barn hemma, då kan man som ju gärna dränka sig i arbete, även om det blir en smutt slitsamt ibland... Men man hoppas ju på miljonerna, det är väl de...

VV borde stämmas har jag kommit underfund med, för uppenbarligen så är "MIN" väg inte högprioriterad då det gäller plogning... och inte förstod den där lastbilschaufören imorse att jag inte var så sugen på att ligga bakom honom ett par mili 40kmh... ja var ju typ på väg till jobbet!!!

Åh! Stämning blir de...

Nu e klockan fem och jag får gå hem.. eller köra då! Puss och hej

Kommentarer
Skrivit av: Stiia

UPPDATERA BLOGGEN!!! :)

2008-12-18 @ 14:30:16
URL: http://bjursan.blogg.se/
Skrivit av: Fia Lotta Larsson

Miss u babygirl..

2008-12-23 @ 08:23:07









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall