Livet går vidare...

Så enkelt är det, var pers man går genom så är de ju så, livet går vidare, även om det suger fett ibland. Världen fortsätter snurra, alltomkring en fortsätter sin gilla gång, den enda som egentligen märker att det stannar upp är en själv, men man kan ju inte själv stå stilla och se allt annat snurra, de blir man ju inte heller klok av, så det är bara att sparka igång sig själv och ta tag i saker och ting och jobba mot nya mål, förhoppningsvis ligger det alltid en anledning i de nederlag man gör och får här i livet. Jag har inte listat ut det ännu, men någon dag, någon gång, då jag är äldre och förhoppningsvis lite visare än vad jag är nu så kommer det att klarna...

Till er som bryr er utan att jag ens öppnar munnen, för att det bara verkar, Det är sånna som er som jag behöver, och gör mitt liv rikt!

De som träffar mig dagligen vet nog att jag är en enorm känslomänniska, antigen så är jag sjukt uppåt, totalt upprörd, riktigt intensiv i heta diskutioner, jag märks och jag tar plats, jag är en aning spontan och vissa saker som kommer ur mitt ordföråd uppskattas inte alltid, men kan även locka fram ett och annat skratt ibland. Så de dagar jag är tyst som en mus, inga snabba kommentarer hörs, så är det helt enkelt kanske inte en så bra dag...  Jag är dock bara sjukt dålig på att förklara... Men jag skulle nog komma till att jag uppskattar att för vissa så behöver jag inte ens säga nått, ni finns där ändå...

Det känns ÄKTA ♥

Från Ekan som kommer att bli, klok som en bok!


Kommentarer
Skrivit av: Anna

En stor kram till dig! Du e så bra!

2008-11-08 @ 19:38:13









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall