Lördagskväll och söndagsutflykt!

Ikväll blir det hemmamyz, trots att det kommer fina inbjudningar från flickorna! Jag hade verkligen tyckt att det hade varit superkul! Men tiden med Myran är så viktig! Jag kan som inte ta bort av den, den är ändå för  liten...

Imorgon ska Myran och jag följa me P och twinsen till Sollefteå och hälsa på vår älskade Skata! (Chip alltså) Ja saknar honom massa massor!!!
Men vi är ju hundvakt en vecka nu så vi har ju lite hund i huset i alla fall =)
Så nu laddas datorn för en massa film i baksätet på vägen för det blir juh ett par mil ändå!

Jag tänker och funderar på allt som är...
Det kommer nog att komma till en lösning, jag vet bara inte vad...

Jag drömmer märkliga drömmar, men det kan väl aldrig vara mitt fel...

Puss och sånt så ses vi eller nå...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall