Step by step...

Sakta men säkert är man på väg tillbaka till verkligheten igen...

Kände de idag då jag fick ett telefonsamtal från en på kommunen och blev enormt upprörd! Känslor börjar visa sig igen och då är de inte helt på botten i alla fall...

Alltså jag blev så ruskigt irriterad att jag tror jag måste rent skriva en skrivelse till kommunen och en motion till regeringen. De är ju helt sjukt hur de utnyttjar sitt eget system till barn som har föräldrar som inte bor på samma adress.
Tanten tyckte nog inte att jag var så rolig att prata med helt enkelt... Och iofs så är det kanske inte hon som har bestämt det hela, men visst i fan kan man vara så pass att man kan ta ställning. De e ju dom som sitter och bestämmer och inte jag, och de har garanterat inte min summa i lönekuvertet var månad... morr så jag känner att jag kokar...

Om den kommer nerskrivet kommer ni nog att se den här...

I annat fall är det mest jobb känns de som, hela långa dagen och det känns som en evighet innan man har kommit hem veckan jag jobbar sent, och lite mera jobb och husfix så är de ju natten på två minuter...
Jaja men det är väl så, inte mkt att göra åt, har lite att fixa bara så kanske allt löser sig till det bättre!

Jamen, då ses vi eller nått!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall