En helg fylld med känslor...

Hmm, har inte världens bästa dag, trots att det är Tyradag och födelsedag och alltsammans... Det här är helt enkelt en av årets jobbigaste helger, Alla helgons dag, enda dagen på året då jag besöker mammas grav och tänder ljus från mig och Tyran och alla andra syskon som inte kan vara här...


Varje år, samma visa, och jag tycker att det är sjukt sjukt jobbigt... Om jag inte går dit, som det är i de flesta vanliga fall 364 dar per år, så kan jag låtsas och förtränga att hon faktiskt inte finns hos mig längre. Hon kan ju lika gärna sitta vid sitt köksbord och dricka en kopp kaffe eller pyssla med allt annat som hon gjorde.
Det har gått flera år nu men jag känner fortfarande känslan ibland " att det här måste jag berätta för dig", jag kan slå ditt nummer på mobilen utan att blinka som om att det ens skulle vara konstigt att ringa till dig, fast det har varit omöjligt så länge...

Idag ska Tyra få följa med, vi pratar om mormor som är i himlen och hon är så gó mitt lilla underbarn, hon ska ta en stege och hämta mammas mamma och mammas häst så att jag blir glad!
tänk bara tänk om det var så enkelt som barn får det att låta, i frågan är jag sjukt egoistisk... Jag ville ha dig kvar, jag behöver dig!! Det finns miljarders av frågor som du fortfarande inte svarat på och så mkt jag undrar och jag kommer inte att kunna höra dina råd.

"Losing you is like living in a world with no air"

"
But how do you expect me to live alone with just me
'Cause my world revolves around you
It's so hard for me to breathe
"

"If you ain't here, I just can't breathe It's no air, no air"

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Jag ryser i hela kroppen av det du skriver och tårarna trillar nerför kinderna.

Finns här om du behöver det.

Stor kram till dig.

2008-10-31 @ 18:09:43
Skrivit av: An.

Det finns tunga dagar och man gillar inte att de finns, men det finns glada dagar också. Hoppas att just de glädjer dig en stund efter denna helg :) Jag skickar nu en tanke till din mamma, jag tyckte också mycket om henne...

2008-10-31 @ 21:52:39
Skrivit av: Stina

Puss gumman..

2008-11-03 @ 10:23:32
URL: http://bjursan.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall