Mössan på...

Så känns det nu... Inte mkt att göra åt, bara vänta tills de slutar...

Underbarnet har vattkoppor, huvva jag önskade att jag kunde få dem istället, men man får ju inte alltid som man vill här i livet. om jag kunde skydda dig mot allt ont som fanns i världen skulle jag göra det! Men tyvärr tyvärr så ska vissa saker bara hända och upplevas.


my darling only you
can make my dreams come true
and every night i pray
you'll never go away
i promise i will try
untill the day i die
to treat you like a queen
coz you are my everything

Kommentarer
Skrivit av: Stiin

Nämen, stackars liten :(

2008-10-20 @ 08:13:40
URL: http://bjursan.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall