De vänder.

De bara vänder och händer hela tiden, hinner inte alltid med i svängarna ibland men,
vissa är mera trevliga än andra, men det är väl som vanligt.

Jag är ju på span och fixaril =) Det är lite kul minsann i alla fall mitt i allt som är mindre spännande...

Längtar tills imorgon så mycket, det är ju bara att hoppas att det inte blir så himla mkt tjafs, fast jag skulle väl inte heller bli förvånad om det blev så...

Och fröknarna på jobbet ska ställa till med någon liten tripp som de berättar hemskt lite om, det är som inte ens snällt, jag vill ju som veta var man ska ta vägen, och jag har noll i fantasi för tillfället så jag kan rent inte lista ut det..

Känns som om dagen kommer att bli lång, vännen blir på overtime och jag har en del att fixa även jag, det är helt sjukt, klockan är halv 9 oh jag längtar redan efter sängen... =)

Men men..

Ha de!

Kommentarer
Skrivit av: Fröken på jobbet

hihi, de kommer bli så kul ska du se :)

2008-09-04 @ 09:28:49









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall