Efter helgen...

Ja, vad har man inte lyckats åstakomma denna helgen =)

Hela gänget, eller nästan i alla fall från jobbet bussade iväg mot stan fredag mitt på dagen, ett litet stopp i Bursträsk och Ostens hus och filosofa och skapa en egen ost mitt bland en massa mat dryck och små hyss =)

Det finns en och annan fin inspelning och fotobevis på att vår färd mot och i skeå blev trevlig, det blev även kvällen och natten, jag somnade rätt trött och nöjd i en skön hotellsäng på natten...

Lördagmorgon åt jag visst mest frukost av alla tror jag minsann, sedan gav vi stan ett par timmar, gemensam lunch på stan och efter det bar det av mot ett par timmars spabehandling och bubbelbad och ett och annat snack om gravida magar och det var väl ytterligare ett konstaterande att man inte är som alla andra...... hehe

Lite jäktigt blev det men vi hann med bussen hem, om man vann tävlingen i vem som var mest pucko ( vem kan dricka upp en stor PUCKO på kortast tid = JAG) och snurrigast... (vem kan linda upp en toapappersrulle fortast på sin partner = Jag och stina) haha

Framme i jauret igen blev det Lapponia för hela slanten, mat och underhållning, hann med en och annan sväng med styrdans innan jag förflyttade min rumpa till discot och blev varandes där mest hela kvällen! Trevligt trevlig, massor med folk som var kul att träffa, och de var väl som bara två som surade över att jag var där, men det bekymrade mig inte alls direkt mycket...

Kvällen stundade vid en halv 4 snåret hemma hos Stina och Isak, lite surr och sedan stöp jag i soffan...

Återkom till adakland på söndageftermiddag, och somnade typ direkt ett par timmar vaknade och undrade var helgen har tagit vägen!

Men men nu är det måndag igen... Bara bita i och göra de!

Helt enhelt en underbar helg!!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall