Aktivitetshanteraren...

Den skulle jag ha behövt ha inprogramerat i mig själv ibland, så man kan rent manuellt gå in och stänga av när det blir lite för många processer igång samtidigt... Inte undra på att hjärnkontoret jobbar trögt ibland :P Min personliga server håller rent på att vara lite överhettad... Men men, med schema och struktur så ska det nog gå vägen, det är ju inte för alltid i alla fall...

I övrigt har vi varit lediga allihopa, sprungit på stallet och ridit, kört och skotrat, grillningar av sju meter korv minst och fräknar har dykt upp på näsan med... Tragiskt fult, (på mig) men då var de lite bevis på att man varit ute i alla fall =)



Första provturen, jag var helt skakis efteråt, det var underbart!!! När jag blir stor ska min skoter också ha turbo... hehe
De var motorcyckelkänsla med snö som underlag ;P





Tage "The Man"
Jobbar på formen =)



Lill Fian hjälper till



Dubbel bemanning, han är sjukt snäll våran bästa kompis Tage.

The Man (Tage) har fått sig en lämplig kyss av en hagpolare så han har fått sig en lårkaka, men inte värre än att det är övergående, vi har även varit ute och kört och villaområdesragga med vagnen allihopa, det var en smula läskigt med brunnar som porlar vatten, superläskiga övergångsställen och andra fasliga saker... Hmm... Men han är söt som socker, blir han fundrsam över något, så stannar han gärna och kollar in det ett tag, han pyser då inte hem i alla fall, De är ju då tryggt ... hehe

Snart är det stora sorgedagen, Bruden B åker bort och blir borta i två veckor, rättvist Ja, men ack så jobbigt, har redan ont i magen så de skräller om det... Mitt hjärta dunkar bara på halvfart då hon är borta...


Kommentarer
Skrivit av: Angela& Kalle

Tage ser ju jättefin ut på alla vis och formen den syns komma!!

2009-04-17 @ 16:24:07
URL: http://nogg.se/supernova









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall