Första natten...

Torsdag, första natten i lägenheten är gjord, och jag sov verkligen som en sten =) Tur som bara den fick jag telefonväckning, utan den så hade jag nog sovit ännu, det var mycket snällit ;)


Imorgon är det fredag och boet ska stå klart för mitt vackra underbarn som kommer till mig det är skönt att få frid i själen i vecka till i alla fall... Lilla fröken har fått sitt paket från Hööks och nu ska här borstas och fejas på Månahästen med flera... Hur mycket tror ni själv att rosa borstar är värda för en 3åring... De e ju typ i likhet med diamanter ♥

I helgen ska vi nog bara boa in oss, sedan är inte mkt annat planerat...



Jag längtar bort!

Sänder en tanke...

Puss


Kommentarer
Skrivit av: Emelie

Vart längtar du...?

2009-02-05 @ 13:43:05
Skrivit av: Hemlisen

Jag tror jag vet.. ;)Eller snarare.. Jag VET... :P

2009-02-09 @ 01:12:52









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall