Golgata...

Idag, som vilken vanlig onsdagsmorgon egentligen, men det känns som om jag vandrar på Golgata... Idag ska man "dömmas" och senare kommer det att visa sig vad straffet kan komma att bli!

Många tankar snurrar i mitt huvud beroende på vad som kommer att hända i slutet av denna process, jag bävar, jag vill inte ens tänka på tanken att det finns en liten minimal möjlighet att det inte är jag som går segrande ur denna striden...

Hemsk nog är tanken att det faktiskt är helt för oss främmande människor som ska komma hit och kolla, sedan ska några ändra om ännu mera främmande människor ta beslut...
Jag går sönder...

Jag har inte satt barn till världen för att någon annan ska ta hand om henne, mitt liv exicterar kring henne och för henne, det är redan nog så fruktansvärt att hon är borta från mig varannan vecka, jag missar helva hennes liv! Halva hennes uppväxt.. Hälften av alla bus, bestyr, mysmornar, bråk, skratt hennes otroliga fantasi, när hon kommer och kryper ner i min säng på natten, hennes vackra uppsyn och allt hon lär sig... allt de jag valda att få den dagen de blev bestämt att hon skulle komma till...

Ja, jag är rädd förframtiden... Ja kan inte tänka mig ett liv utan henne...

None
None

Kommentarer
Skrivit av: Stina

Tänker på dej idag hjärtat.

2009-02-11 @ 12:24:34
URL: http://bjursan.blogg.se/
Skrivit av: Linda från Lse

Det gör ont i mig, saknar dig massor, du vet att jag finns här för dig, dygnet runt. love you.

2009-02-11 @ 13:58:01









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall