Göra nu?

Säg mig bara, vad ska man göra? Det snurrar tusen och åter tusen tankar i mitt huvud, det finns lika många lösningar och möjligheter.
Det finns människor som vill mer eller mindre som jag, men de finns även de som inte alls håller med.
Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag är så förvirrad?? Jag vill att allt ska vara bra, färdigt klart med allt.
Jag har en 2 Do lista som känns som en kilometer lång, och jag har kanske bara betat av en centimeret eller två...

Jag vill ha HJÄLP, att välja, att bestämma, att fixa och allt...

Kommentarer
Skrivit av: Åsa

Tyvärr är det nog bara du själv som kan bestämma! En av för- och nack-delarna med att vara vuxen... Mitt råd är att du gör det som känns bäst för dej o myran, oavsett vad andra tycker! Kram

2009-02-04 @ 15:14:21









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall