Orkar...

Världens längsta och jobbigaste skrivelse är skriven. Den fick en verkligen att tänka till på hur det var och vad det var som verkligen gick fel och att allt blev som det blev... Hade möte på soc idag och de hade många frågor som jag märkte även dessa väckte känslor hos mig som jag nästan hade glömt.

Allt är ju som det är idag, ja hade nästan glömt all ledsamhet och besvikelse som jag kände, som gjorde att situationen idag är som den är. Att någon kunde understå att älska allt som hon gav oss... Hon är det bästa som hänt mig, det finns ingen eller inget i världen som kan ändra på det... Ja kommer aldrig att sluta slåss för henne och vad hon är, och vilken framtid hon ska komma att få...

Lejonmamma... Om ni förstår vad ja menar...

All my ♥ 2 U always 4ever


Kommentarer
Skrivit av: Emelie

Tänker på dig, Vännen!

2009-02-18 @ 08:09:16









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall