Oviktigt vetande =)

1. Tre namn jag lyssnar till:
Mamma, Eka och Angelica

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag har båda fötterna på jorden och att ja inte e blond ;P

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att ja kan tvivla på de självklara!

4. Detta är jag rädd för:
Varsågod att skratta ihjäl er.... Renar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Tyra, kärlek och mys

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Förändra det förgångna, sluta sakna de ja förlorat, låta bli att älska...

7. Detta tycker jag om att göra:
Spendera tid på underbarnet och slösa med kärlek.

8. Detta vill jag göra just nu:
Bus i nysnö

9. Bästa känslan:
Kärlek

10. Värsta känslan:
Ensamhet

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Trohet, respekt och fantasi,

12. Är jag kär just nu?
Hmm... Knivig fråga... :P

13. Jag vill gifta mig...
Att ja de vill, helst med vit klänning, 100 gäster och fest i dagarna sju... (Som i vilken saga som helst :)

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Se Myran växa upp och bli stor...
Vinna högsta vinsten på vad som helst!
Äga en egen motorcyckel


15. Min käraste ägodel:
Svårt val, datorn/telefonen

16. Något jag vill ha i present:
En söt liten Yamaha MED turbo tack ;)

17. Detta har jag på mig just nu:
Kläder...

18. Favoritkläder:
Beror på sällskap

19. Favoritdjur:
Hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Pop/Rock/Country fast förövrigt allätare (lyssnare)

21. Favoritlåtar just nu:
Brad Paisley - Whiskey Lullaby

Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast-Matte
Tråkigast-Idrott


23. Stjärntecken:
Kräfta

24. En bok jag älskar:
De finns för många... Pojken som kallades Det kanske...

25. En film jag älskar:
Armageddon

26. Tv-program jag gillar:
Greys, Fringe, Prison Break

27. Favoritdoft:
Dolce Gabana - Light Blue

28. Detta äter jag gärna:
Allt på P, pizza palt och pannkaka

29. Dricker helst:
Coca-Cola

30. Favoritgodis:
Tycker inte om godis

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Sprolla, bara de e varmt =)

32. Färg på mina ögon:
Blåa

33. Min längd:
163

34. Jag tror på:
Oss och framtiden

35. Jag spelar:
Piano, flöjt, säkert tre ackord på en gitarr, i övrigt kanske kort =)

36. Person jag beundrar:
Tea

37. Så här bor jag:
Centralt i en trea med Underbarnet varannan vecka

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen... Än :P

39. Det här tänder mig:
Troligt att ja berättar det här...

40. Det här gör mig avtänd:
Hår, som inte sitter på huvudet...

41. Favoritfärg:
Svart

42. Favoritcitat:
but why??

43. En hemlighet jag vet:
Ja, vet en sak, men om ja skvallrar är de juh ingen hemlis längre :P

44. Bästa present jag fått:
Datorn

45. Senast köpta skiva:
Dvd skiva blir de... De var Nalle Puh och My little pony =)
En musik cd är inte inköpt på säkert 10 år


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

48. Udda förmåga/egenskap:
Alla mina ljudeffekter

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En lus på väggen ;)

50. Vad lyssnar du på just nu?
Ej tillåtet på jobbet

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jobbar, baka med tyran, hämta en vän...

52. Var är dina föräldrar födda?
Pappa - Stensele,  Mamma - Lycksele (?)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Photoshop kanske, eller nått annat kuligt

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Rosa Drömmar, lilla essingen

55. När badade du i en pool senast?
På firmafesten i Ske-å

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jepps

57. Hur många barn vill du ha?
3 two 2 go

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jazz kanske... De är lite svårt tycker ja.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Eh... INTE på moderaterna i alla fall =)

60. Vad har du för TV-kanaler?
Inga

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja, men jag körde mest

62. Har du busringt någon gång?
Jopps

63. Har du fått felparkeringsböter?
Hmmm... Flera

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Skulle ja kunna tänka mej

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Turkiet eller grekland eller nått sånt...

66. Har du en egen trädgård?
Nope

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Räknas Silver Fang?

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja, självklart!

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Tror den hette The Sniper eller nått sånt...

71. Favoritpizza?
Kebebrulle eller panpizzorna... mumma!!

72. Chips eller popcorn?
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
De e bara äckligt :P

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
but why??

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Njet

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? 
***** och vi åt pizza

78. Favoritchoklad?
Ingen, kanske en liten bit center om det skulle vara nått.

79. När röstade du senast?
Förra valet

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
På dagis!!???

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Yes, flera

82. Är du bra på matlagning?
Förhoppningsvis :P

83. Klarar du att tanka själv?
Men självklart!

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Erkänner

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja

87. Vad var det senaste du handlade?
Kuddar, dukar, elkontakter

88. Har du kräkts offentligt?
Ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Tror mer på kärleken, även om pengar inte suttit fel de heller

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja

91. Har du ringt något betalnummer?
Nummerupplysningen

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Peder

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Inte de

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Något drygt om att de vet hur man gör...

96. Vad har du i din väska?
Servetter, plugg, pennor, tuggummi, cigg, kvitton, börs, pärlor, telefonen och massa annat skrot

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Sjunger för Tyra

98. Vad är du tacksam för idag?
Att ja slutar tidigt

99. Var hittade du den här listan?
Stina utmanade mig

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Fru Söderlund,  Prinswilliam,  Lyckligaslut

Kommentarer
Skrivit av: Linda från Lse

Oviktigt vetande =)

1. Tre namn jag lyssnar till:

Mamma, Linda, Älskling



2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är händig.



3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag är alldeles för lat.



4. Detta är jag rädd för:

Fiskar



5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Familjen, kärlek och vänner.



6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

jag kan väl göra allt:)



7. Detta tycker jag om att göra:

baka, scrapbooking, umgås med vänner.



8. Detta vill jag göra just nu:

slippa höra bråket från ungarna.



9. Bästa känslan:

Kärlek



10. Värsta känslan:

Ensamhet



11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Ömhet, respekt, humor.



12. Är jag kär just nu?

kan du ge dig på att jag är.



13. Jag vill gifta mig...

är gift sen tre månader tillbaka.



14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

det finns så mycket jag vill göra så det får bli en annan lista.



15. Min käraste ägodel:

Vigselringen och datorn



16. Något jag vill ha i present:

pengar, pengar och lite mera pengar.



17. Detta har jag på mig just nu:

Mjukisar och en stor tröja.



18. Favoritkläder:

en skön tunika och leggings



19. Favoritdjur:

Har inget



20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Lyssnar på allt (nästan)



21. Favoritlåtar just nu:

????



Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Roligast-design

Tråkigast-historia



23. Stjärntecken:

vattuman/fisk beroende på vilken tidning man läser.



24. En bok jag älskar:

alla Daniell Steels böcker.



25. En film jag älskar:

Kärleksdravvel



26. Tv-program jag gillar:

sjukhusserier, mordutredningar.



27. Favoritdoft:

Cool water



28. Detta äter jag gärna:

Mat



29. Dricker helst:

pepsi max



30. Favoritgodis:

choklad i alla former



31. Hit vill jag gärna åka på semester:

vart som helst



32. Färg på mina ögon:

Blå/grå



33. Min längd:

165



34. Jag tror på:

bra fråga



35. Jag spelar:

tv-spel



36. Person jag beundrar:





37. Så här bor jag:

103 kvadrat, bostadsrätt.



38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Ingen



39. Det här tänder mig:

:)



40. Det här gör mig avtänd:





41. Favoritfärg:

grön



42. Favoritcitat:





43. En hemlighet jag vet:

Ja, vet en sak, men om ja skvallrar är de juh ingen hemlis längre :P



44. Bästa present jag fått:

soffan



45. Senast köpta skiva:

Minns inte, det var så länge sen



46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:



47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:



48. Udda förmåga/egenskap:

jag kan "dela upp" tårna i två "grupper" de tre första drar åt

ett håll och de två sista åt motsatta håll.



49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:



50. Vad lyssnar du på just nu?

filmen som barnen ser på.



51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

bakat, sitter hemma med sjukt barn. väntar på maken.



52. Var är dina föräldrar födda?

Pappa - stockholm, Mamma - Lycksele.



53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

sånt överlåter jag till maken



54. Vilken är din favoritrestaurang?

har ingen



55. När badade du i en pool senast?

På min möhippa som jobbet ordnade.



56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja



57. Hur många barn vill du ha?

3 kanske.



58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Jazz och rap



59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

nej



60. Vad har du för TV-kanaler?

många



61. Har du åkt moped någon gång?

Ja,



62. Har du busringt någon gång?

många



63. Har du fått felparkeringsböter?

två gånger



64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

NEJ



65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Lanzarote



66. Har du en egen trädgård?

Nix



67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?



68. Kan du alla orden i nationalsången?

Ja jag tror det.



69. Badkar eller duschkabin?

Badkar



70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?



71. Favoritpizza?

Hawaiiiii med exrta tjock botten



72. Chips eller popcorn?

båda



73. Vilken färg på läppstift använder du?

inget



74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

kan man det?



75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej



76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin



77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Mattias, brorsan med fru, och henes föräldrar och ett komipspar,

vi åt kycklning med gratäng, på hotellet



78. Favoritchoklad?

vit eller 70%ig



79. När röstade du senast?

Förra valet



80. När åt du en hemodlad tomat sist?

I sommras



81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

japp,



82. Är du bra på matlagning?

sådär, det beror på vad som ska lagas.



83. Klarar du att tanka själv?

självklart!



84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

en gång



85. Pepsi eller Coca Cola?

det måste vara pepsi max, annars cola



86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nej



87. Vad var det senaste du handlade?

örhängen och varin leksak till barnen.



88. Har du kräkts offentligt?

Ja



89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Kärleken har jag redan hittat så jag tar pengarna:)



90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja



91. Har du ringt något betalnummer?

Nummerupplysningen



92. Kan man vara vän med sitt ex?

Nja



93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Thomas och Monika när de fått tvillingarna.



94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Inte ett trå



95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Vet faktiskt inte.



96. Vad har du i din väska?

pennor, börs, telefon, almanacka.



97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Tar på mig myssockar som legat på elementet.



98. Vad är du tacksam för idag?

just nu, attbarnen inte bråkar, de ser på film så det är alldeles tyst, ett tag till:)



99. Var hittade du den här listan?

hos ekagumman

2009-02-09 @ 16:10:53
Skrivit av: An.

Haha, jag kommer att svara om typ 100 år. Lillebror ger mig aldrig några längre chanser att sitta vid datorn. Tala om att mina barn är så olika som två barn kan bli :) Han är ju också jättesnäll, bara inte lika nöjd som hon var. Här krävs underhållning :)

2009-02-11 @ 08:08:39









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall