Vettiga och ovettiga saker...

Det finns alltid en massa måsten, just nu hänger det mer än ett över mig... Och vad gör man, om du har en massa måsten och en massa vilja göra andra saker att välja mellan så verkade det som att just ikväll så blidde det inga måsten utan bara mest en massa göra saker som är roligare än måsten saker som blir gjorda... Hmm... Mutcho märkligt :P

Har pillat in ett och annat program i den nya datorn, har ju inte kommit in alla som man kan leka med sedan jag bytte... Har fått säga fula ord två och tre ggr och installera om och leta versioner som är kompatibla med Vista... jag kan verkligen många fin ord ibland då jag lägger manken till...

Lite duktig har jag varit i alla fall och sett till att det finns lite grabbar som får lön den här månaden också... (Annars skull man väl få sig en avhyvling imorgon... *ler*)
Jag har till och med plattat ihop och kastat bort alla kartonger jag har haft stående sedan flytten så de slutar reta min näthinna dagligen... Sedan har man ju rastat tvättmaskinen och funderat på om det ändå inte är ett lagbrott att diska för hand... *Diskmaskin till alla tycker jag =)*

Men det finns så många måsten kvar... Och jag vet inte hur många timmar jag skulle behöva på mina dygn för att verkligen ta tag i allt så jag kanske en dag kände att jag faktiskt inte hade något att göra efter det att liten somnat... Hmm, fast just nu känns det som om det kommer att dröja... Fast, jag hade ju helgplaner som verkar gå i stöpet *gråter* så då blir det nog stalljour och göra klart allt jag måste helg istället...

Känns som om jag skrivit måste en massa gånger mer än ja måste just nu ... ;P

Nej, nu måste ja göra nå vettigt...  Typ rasta telefonen igen...

puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall