Vill vill vill...

Dagen idag har inte varit bland årets bästa dagar... Och som vanligt har det säkert inte gått obemärkt förbi... De var soc möte på dagis idag, för att de skulle säga sin åsikt om det hela och det tyckte jag var mest obehagligt... Ja känner inte människorna, så man har ju ingen aning om vad som säga... Väntar på att det ska komma snart vad de skrivit ner... med tanke på att det ska lämnas in till tingsrätten på fredag...

Blä ursch fy och faan... Jag lovar, att detta önskar jag faktiskt ingen... Inte ens de få personer som jag inte ens tycker om...
Jag hörde nog inte till världens bästa anställda just idag, min statestik för dagen kommer inte att vara den mest lysande som jag klarat av hittills... Tankarna vandrar för mycket, och ja kan inte få dom att sluta...

Jag träffade en gammal kär vän idag på konsum, jag fick en kram och vi stod och surrade en stund jag hon och Tyra, det var verkligen roligt och jag har saknat henne massor massor... Men saker blev lite annorlunda och sen blev det som inge av det... Men nu var man inbjuden iaf, bara se till att ta tag i saken då =)

I övrigt har jag och Myran varit på hästlekis idag, och ridit på Månahästen, roligt som vanligt. Tyran höll på att göra en avglidning då vi travade, men det fixade sig så det blidde inte tårtbjudning denna gången heller...

Men men, med tanke på att jag mest roade mig med mina tekniska saker igår så har jag en del måsten kvar tills idag... Så nu blir de jobb för hela slanten... Tur att man kan telefonera och grejja samtidigt ;P

omnia vincit amor


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall