Sömnlös...

Åh, helgen blev lyckad :D

Vi stampade iväg mot Arjeplog fredag eftermiddag, red på kvällen för Eva och jobbade upp träningsvärken ytterliggare, då vi var klara åkte vi till stugan i mellanström där natten tillbringades.. Riktigt mysigt var de.

Lördag begav vi oss till vännen i Sorsele, dagen var kanon och jag kan inte minnas att jag  skrattat, busat, sprungit och mysat så mycket på en och samma dag förr... Barnen var underbara och det fanns inga sura miner på hela långa dagen.
Jag fick några varma kommentarer från en viss flicka som fick det att värma i hjärtat "Sötunge" ♥

Kvällen avslutades i soffan , med kaffeintag och många världsproblem som löstes... 
Söndag var vi trötta men mycket nöjda, vilade mest med film och mys...

Sista lasset ska köras, så det blir beboeligt i lägenheten, Tyra tycker det är så spännande =) Hon är gó mitt underbarn...

Denna veckan känns lugn, men planer till helgen är en del jobb, flytta och kanske rent av mysa en snutt... Och då möjligheten finns... Så ska jag ha sovmorgon... hihi



Stina är bäst!! :)

Kommentarer
Skrivit av: Stiin

hihi, stina är bäst :)

2009-01-27 @ 09:07:32
URL: http://bjursan.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall