Sommarbete och renoveringsprojekt...

I fredags så skjutsade jag min lille herre till att smaska gott grönt gräs i pjesker i sommar, han får minsann sällskap av min favvoracerponny Bella ! Han hade inte ens tid att lyfta blicken och hälsa på hene för han hade fullt upp med att äta av allt det smaskiga gröna goda ... :P

Till helgen blir det att skjutsa de andra två hästarna på bete i mellanström så de ska få sig lite välförtjänt semester.

I huset arbetar vi all vår lediga tid, men vi har kommit till vändpunkten just nu och nu är själva rivandet klart och spakel och slipning med, så nu ska det komma upp nya tapeter och golv, ( jag fick mitt pergo (: )
Köksinredningen kommer förhoppningsvis på fredag, annars kommer jag att få lite ont om tid tycker jag själv... ojojoj

Jag hoppas att allt kommer att flyta på så vi även hinner med lite skojsigheter i sommar, en del på  plan, men det blir då lilla underbara flickan kommer hem igen, nu är hon borta så länge länge....

Ha de så hörs vi!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall