Denna jävulska väntan

Jag hatar det! Jag har inte valt det men kan inte annat än att rätta in mig i ledet och bara göra det.

Igår vaknade jag med värdshistoriens ( lr min egen världshistoria) värsta huvudvärk, jag hade däckat i soffan efter att varit vaken i för många dygn.. Jag försökte men klarade inte av att kliva upp förens klockan nästan var 4... Fast till fördelen var ju att jag inte spenderade alla timmar med att funder på vad som komma skall...

Samma visa inatt som natten mot måndag, har inte sovit en minut, väntar och väntar och rycker till var gång telefonen ger ljud ifrån sig. Fast än så länge fylls min sms inkorg av trogna allierades lyckönskningar. ♥

Tack!

Nu är det förhoppningsvis inte länge kvar...

Men sucka mitt hjärta om detta går åt skogen... Det vågar jag inte tänka närmare på just nu... Minut för minut tar vi just nu...


Kommentarer
Skrivit av: Anna

Jag hörde att det gick bra för dig och är sååååå glad för er skull! NJUUUT!!!



Kram Anna

2009-11-28 @ 09:02:42
URL: http://annasplejs.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall