Roadtrip alá schäferhallik

Idag slutar man lite tidigare =)

Riktigt skönt, det har varit tugnt för hjärnkontoret i veckan...

Jag och min bästaste Åsa ska till Gällivare och se till att Nikki blir storcharmad av Pärra och vi hoppas på att ljuv musik ska uppstå och att det blir lite Lööv däremellan ♥♥

Själv ska vi slagga på en soffa och helst snacka massa skit tills öronen blöder, jag har med mig schäferlottan Kaxa, som tar sig för var dag ♥ Hon är en smart brud, klickade henne för någon dag sedan och på 5 min så satt hon och tittade mig djupt i ögonen och bad mig om mera korv :P Det är fränt att träna då man inte ger ett endaste komando, utan bara på positiv belöning... Det blir mera sånt i helgen...

Lite konstigt blir det, jag kommer att sova utan min underbara karl... Det har inte hänt sedan han böjade jobba här hemma... och hur det kommer att gå lär ju Åsa få upptäcka... Om hon har en sovgäst i soffan på morgonskvisten kanske... hehe

Puss och hej!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall