Skällningen =)

Och så har man fått skäll igen då! ;) Eller mer eller mindre, det hela handlar dock om att jag är osedvanligt dålig på att uppdatera och då jag inte gör det så har de smo inte sover om nätterna nått att göra har jag hört...

Nåja, en del har ju hänt sedan sit i alla fall!

Tingsrättens dom överklagades, fick i förra veckan veta att hovrätten inte har för avsikt att ta upp fallet igen, det lugnade mina nerver en hel aning.

Julen firades i Vemdalen, det var supermysigt och vi återkommer dit senare i vinter, för då ska lilla Tyramyran lära sig att åka slalom var de tänkt, och då kanske de inte är fullt så fasligt kallt...

Det lilla hundlivet som jag äger har snart gått genom de mesta i helrenoveringar som man kan, hon är nu avlusad och av skabbad med de mesta medel på marknaden, hon är en aning hårlös i ansiktet, men jag hoppas det växer tillbaka fort fort då vi har anmält oss till en utställning senare i februari...
Hon var världens bästa hund och gick genom ett helt löp utan att bloda ner en liten fläck! Det tyckte jag var duktigt!

På jobbet ringer det så man kan bli smågalen för mindre och man behöver inte bekymra sig för om man är trött eller ej på kvällarna...

Jonten håller på att installera sig i verkstaden och jag tror och hoppas att det ska bli en guldgruva =) För jag kan verkligen tänka mig att bli lyxhustru! Det känns som om jag skulle klara av det... hihi

Jag håller på att vänta ihjäl mig på de små schäferbebisarna i Adaklandet, men dom är inte färdigbakade ännu, och fröken Å säger att jag är knäpp i luvan då jag säger att jag vill ha minst 4 stycken... ( Jag tror på riktigt att jag skulle må bra av det =))

Har även fått en medhjälpare på min fyrfora vän Tage, det känns riktigt roligt... även jag har gett honom lite tid, men jag är lite hemlig än så länge...

Jaja, de var väl allt för nu..

Hoppas fröken J inte ska behöva skälla på mig snart igen =)

Puss

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Oh vad kul med en uppdatering. Det är ju så roligt att läsa din blogg!

Kram kram

2010-01-25 @ 20:24:40
Skrivit av: fröken Å

De va inte en dag för tidigt ;) även om jag redan visste allt är det kul att se att det rörs även här... Vi fortsätter bakningen så länge ;)



Kram

2010-01-27 @ 08:14:10
URL: http://www.dianastigens.se
Skrivit av: An.

:)

2010-01-31 @ 10:55:15









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall