Att göra...

Ja, de är verkligen så...

Att vill man ha något gjort så måste man göra det själv...
Jag fick just lite extrajobb som måste vara klart typ omgående, då det egentligen skulle ha varit gjort redan... Men ibland brister komunikationen, sånt kan jag förstå.. Men jag blir lite irriterad på dom som inte gör de dom sagt att dom ska göra. Jag är ett kontrollfreak i vissa saker, hade just släppt lite av den biten i just detta för att faktiskt några andra skulle få möjligheten att komma in och hjälpa till, men uppenbarligen fick jag bara magsår på köpet och fick göra det själv ändå...!

Minibarnet skulle kunna döpas om till Snoran, men hon är en fantastiskt söt snorunge ♥ Hon tar för tillfället alla chanser till att knycka Arvids ben för att själv provsmaka på ett hörn... Inte vet ja om jag tycker det är direkt mysigt, men han är ganska bra på att knycka tillbaka...

Nu måste jag ringa lite myndigheter, fixa fram en ram till mitt fina diplom som jag fick igår :) och ... göra de någon annan borde ha gjort...

Hej för nu...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall