Cirkeln är sluten...

Nu är hjärtat helt, stora barnet har just kommit hem och får sig ett kvällsbad då hon just kommit hem från stallet.
Idag är hennes första riktiga dag på 6:års och hon är nöjd över den säger hon. Jag förstår inte att hon blev så stor, fast jag förstår lika lite att hon kommer att bli ännu större... Huvva, det vill jag inte ens tänka på :P

Jag fick gästjobba lite idag då det blev kris på extrajobbet, fint med några timmars extrapengar! Sedan har jag faktiskt städat ur mitt rullande hus så det ska vara finigt om någon vill komma och kolla på den...

Nu är det dags att stoppa barnen i sängarna och mamman bör väl göra bort lite annat jobb och fixa en och annan liten uppgift jag har att göra!

Känns trött idag, kanske alla märkliga drömmar jag hade inatt... Vem vet??

Men lugnet börjar infinna sig som smått...

Puss ♥

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall