Fixarfrasse

Idag har man tillbringat största delen av dagen i olika telefonköer... Sjukt tråkigt på alla sätt och vis men välbehövligt, ja har varit sådär bra idag! Då man avslutar prenumerationer på tidningar som jag inte ens öppnar och diverse andra småsaker. Har hunnit vara på banken och skriva om lite lån och grejja så ja känns som om jag varit duktig!

Hunnit vara förbi på jobbet en snabb sväng och idag användes vår nya röntgen IRL för första gången, de känns roligt och spännande. Till veckan blir det mera utbildning på annan ort och det ser jag fram emot :)

Jag har drukit säkert 15 koppar kaffe, men idag verkar de inte göra någon skillnad... Tröttare och slöare än mig idag finns nog inte.. Minibarnet har även haft lite bekymmer med soveriet, säkert bara för att jag var ack så bestämd att jag skulle vila då hon gjorde det ;)

Stora fröken är riktigt nöjd efter sin första vecka på 6års! Hon ser 101 dalmatiner i soffan och myser med Festis och ostkrokar. Jag ska väl ta mig an lite andra papperuppgifter som behövs.. Suck, inte inspirerad idag alls...

Vad gör man åt frustration?? tröstäta hör väl till ledsamheter, å ja är inte direkt ledsen... Jag kan inte ut och springa, för jag är inte arg och verkligen ingen motionerare!! Nä, sörplar vidare på min cola å väntar på att det går över...

Puss


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall