I'm all ears...

Snickeri, det har stått på schemat både igår och idag, och nu finns min fantastiskt sköna, snygga, vita och helt obesudlade säng i mitt sovrum ♥
Har bara ett sängbord kvar att montera, men insåg att det är lättare att göra sånt då det lilla barnet sover...

Annars har jag rätt många pärmar papper att gå genom, bokslut står på agendan och jag har jobbat febrilt med det sista dagarna (lär nätterna) Så jag har snart en stor önskan om att få sova tills jag vaknar utan att någon väcker mig ;)

Nä dags för fortsättning av heminredningsprojektet, pappersjobbet och det vardagliga röjjet :P

Fast det känns som om det är så tyst idag, jag vet inte.. Saknar ibland att prata med en vuxen människa lite mera än vad som görs.. Jaja, någon ordning ska det väl bli på det också tid nog.

Pussen


Kommentarer
Skrivit av: Niles

Dags för dagens blogg igen! Anmäl dig genom att skriva en kommentar t.ex. "jag är med" på:



http://finalcall.nu/2011/august/tavling-3-dagens-blogg.html

2011-08-18 @ 22:11:34
URL: http://finalcall.nu









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall