Minibarnet...

Vi har varit och lämnat minibarnet till sin farmor och farfar, de skulle vara snälla och sköta då jag åker bort på röntgenutbildning imorgon... Och när man är för liten för att gå på dagis så är det bra att det finns andra som kan hjälpa till :)

Jag är inte riktigt van att vara utan lilla tjejen, jobbigt att lämna... Men tur för mig att jag har stora tjejen hemma annars hade väl hjärtat krakelerat som det gjorde förr innan lillan fanns... Usch, de var en hemsk tid, väljer att lägga det i inteminnaslådan för nu...

För övrigt så ska jag gå skola med mig själv...
Jag ska lära mig att om man inte säger vad man vill ha så kan man faktiskt inte få de...
Och det där med NEJ... De är så svårt...

Nej! ja vill inte... Nej, jag har inte tid... Nej, gå å dö... Nej, gör de själv... Nej nej nej...

Ja vill vill vill, ja villvill... vill ja vill...

Nä fan, man är ju inte klok på en fläck... ;)

Pussen ♥


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall