Rensade tårkanaler...

La mig i soffan och tyckte synd om mig själv då jag insåg att feber var grejen som gjorde mig så slut...
Passade på att se på The Notebook, vilket resulterade i floder med tårar...
Jag blir så kär i kärleken då jag ser sånt och man vill ju för allt i världen att samma slags kärlek ska drabba en själv... Villkorslöst, för evigt och framförallt besvarat... Typ själsfrände liksom...

Nu har vi inhandlat lite lördagsgodis till stora barnet, jag har hunnit siskutera krypet med Arvids "farmor" & en eventuell resa uppöver landet är planerad...

Nä, nog för nu...






Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall