Som ett smäck

Åhå... Just provat mitt nya fynd :) En svart "rockabilly" klänning med vita prickar... Me lööööve ♥♥ Kanske något lång i mitt tycke, (så går de när man är dvärglång... ) men inte något ett par riktigt höga skor ordnar till :P

Se det är sånt man behöver såhär på kvällskvisten efter en dag då man fått reda på att man får betala 4000 kr i självrisk för att man var värdens största klant igår...

Och om det inte vore alldeles för vrickat hade jag klätt på mig min klänning och krupit ner i min fantastiska säng...

Idag är så mycket bättre än igår, jag glömmer det titt som tätt.. Men de reder sig :)

Jag har även hunnit med två kaffepauser idag, gillar gillar mina fina flickor..

Då hörs vi!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall