111101

En bra dag i mitt liv har ett lustigt datum att skriva..

Jobb, på riktigt.. Totalt inte ledig något mera :) De gick fint att lämna tjejerna på dagis och fritids, vi vaknade faktiskt självmant i god tid :P

Rätt lugnt idag och mest städning och det administrativa dök jag in i, det gäller att skapa bra rutiner så man hinner så mkt som möjligt på dessa få timmar man är där...

Sen avnjöts lunch på Hörnet med finfint sällskap! Tack fina du för att du lyssnar...! Sen blev det bråttom då jag höll på att missa arbetsförmedlingen, men det är fixat, det är ju viktigt som döden att det sker samma dag som man börjar jobba, annars är de mycket som står på spel som SGI och akassa och andra egentliga saker som jag bryr mig hemskt lite om... Men göras ska det ändå!

Tog en promenad med vagnen, och Arvid. Stora fröken fick cykla brevid, en runda på samhället och handla lite och hux flux hade man rastat hunden och barnet samtidigt :P

En snabbträff av en av grannarna, fick hjälp att konka upp vagnen uppför trappen då mini låg och sov... Tack!!dom ska eventuellt också gå på festligheten senare denna månad! Det kan bli på riktigt trevligt... ;)

Nu lite kvällssanering av bo och ungar..

Konstig, lär nog somna ovaggad även ikväll...

Puss


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall