Kul kul kul!

Ju mer man lär sig inser man hur lite man vet!
Men jag har inga bekymmer med att ring, maila fixa och fråga för att ta reda på det som jag behöver :)

Lyckats göra min första beställning, hoppas jag gjort rätt och inte får på skallen av mängen och innehållet :P

Planerade en resa, men tyvärr blev den abrupt inställd.. Surt igen...

Fick göra lite mera praktiska saker på mitt fina jobb idag, då min kära kollega tyvärr gjort sig lite illa, de är mycket att göra och jag tycker att det är helt omöjligt att hinna därifrån i tid :) Men jag ler och trivs, det är så det ska kännas då man ska vara på jobbet!!

Igårkväll var det tävlingslydnad på schemat på kursen på mitt fina bruks! Jag blir taggad och inspirerad av att få tänka och klura och ge tips till andra och glad då dom är nöjda med tipsen de fått! Och framförallt då det ger resultat!!

Hann med en massdejt efter jobbet och fick goda varma mackor i min mage, mumsigt värre.. Jag blev sjukt sugen på att rida av ett av samtalen som var... Jag saknar det verkligen och min rygg och mage skulle behöva det.. Jaja, någongång i framtiden löser det sig säkert av naturen det också...

En tripp med bilen blev det ikväll och träffade en gammal vän sedan skoltiden i västerbottenslandet..  De kändes i hjärtat lite, glada fina gamla tankar!!

Blev även kraftfullt förvånad idag... På superriktigt jättejättemycket...

Nu önskar jag att helgen kan vara över så det får bli nästa vecka, då mina fina har jag planer...

haha, skvallra sen..

Pussen



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall