Mellan raderna

Ibland måste man läsa mellan raderna för att förstå sammanhanget, kisa och se det finstilta, ni vet det där som ingen jävel läser för då inser dom hur lurad man är...

Jobb och mera jobb på menyn, eventuellt även ytterliggare en resa blev inplanerad idag.. eller förresten.. :p två... Gilla gilla gilla!!!

Jag är nöjd.. Fundersam men tappert troende på framtiden!

Jag har mina underbara ungar, tak över huvet, världens snällaste schäfer, ett fast jobb och underbara vänner ♥ Jag har ett rikt liv, fullt med uppdrag att göra, platser att besöka.. Människor att lära känna...

Jo, nog fan blir det här bra :P








Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall