Helgen är över...

Så var den över för den här gången, den årliga sektorkonferansen..

Jag har fått äran att tillbringa min helg med hundratalet likasinnade, människor som är lika insnöade föreningsmänniskor som jag, ja brinner för min klubb! Vi är ett fantastiskt distrikt och jag älskar att vara en del av SBK!!

Vi har återigen lyssnat på en föreläsare av rang! Han skulle jag verkligen vilja kunna ta med mig hem, eller i alla fall all kunskap som han sitter på..

Innehållsrika kvällar, skrattade som jag minns inte när ;) Tävlingsjävulen väcktes och vi gick starkt ut och psykade det andra laget och vann rond ett.. Och hur det gick sen vill ja inte gå närmare in på... haha

Min fina klänning för kvällen behöver få sig en tvätt... Den med mig åkte i poolen med fart.. Hur jag ska ge igen för det får jag fundera på tills nästa år... ;)

Sena kvällar, hela helgen.. Minimalt med sova..

Hämtat hem schäferungen som skött sig på landet och lilla fröken sover i sin säng

Den här fröken är nu trött och tänker sova typ nu :P

Puss


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall