Som en bal på slottet

Vilken kväll! Så lyckat, så roligt, inspirerade och glädjefullt!

Jag kände mig verkligen som en prinsessa, de var lyckat och de gick hem...

Jag hann träffa så mycket människor som jag saknat och som gör mig så glad, de kändes som en kväll i återföreningens tecken, även om det träffades många nya ansikten också!

En tjej sa något till mig som värmde i mitt hjärta, det var så otippat men genuint ärligt!

Träffade halva mitt gamla jobb. de var också roligt :) Men mest av allt, min finfina fina vän.. Å vad jag saknat dig!! ♥

Nu vet jag att det löser sig om det inte går vägen, men just nu känns det så bra att det just nu inte spelar någon roll.. Nu längtar jag bara på att dagarna ska gå...

Det känns som om man skulle kunna ta på känslan, den är överallt..

Ni vet luddiludd och rosenrött :P




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall