Som en öppen bok

Även om jag hatar lögner så önskar jag att jag var en bättre lögnare... Fast ibland spelar det faktiskt ingen roll. När de finns dom som bara kan se på en och läsa en som om jag vore en öppen bok..

Det är då jag fallerar och inte kan hålla muren uppe, då går sorgen att ta på, saknaden blir verklig då man nämner den vid namn.. Då trillar dom, dom hårt hårt hållna tårarna..

Jag är glad att jag ska få fly i helgen, även så bara för en helg..

Jag hoppas på motivation och ny kraft..

Förlåt, jag har inget val..


Kommentarer
Skrivit av: En vän

Förr eller senare brukar sanningen hinna ikapp, och då blir det nog fler som det fallerar för. What goes around comes around... Stäng den där dörren så ska du se att nya öppnas! <3 Styrkekram

2011-10-27 @ 17:55:38









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall