Always forever...

Alla dagar är inte fantastiska, en del bara är...

Vet inte vad som förväntas ibland...

De finns många frågor obesvarade, även om inte ens de tyngsta är ställda...

Jag har tappat något, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är... Men en känsla är borta...

De känns lite konstigt att man måste välja vad man ska säga numera, de som varit så naturligt, jag vill inte passa mina ord då jag är bland människor som jag känner.. Jag låter som bara den då jag är upprörd, låter väldigt lite då jag är ledsen... Ja har varit säker på min omgivning, men inte längre.. De är nästan en obehaglig känsla..

Tur finns de ljus i mitt liv också, allt är inte becksvart.. Men ljuset skyms av allt de andra ibland..

Men ljuset vill jag behålla...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall