Fullt hus

Idag har vi rantat...

Runt runt runt, go lunch blev vi bjudna på, affärer av alla de slag besöktes efter stora tjejen hämtades från skolan.

Mini sover nog inte så tidigt som jag önskar ikväll tyvärr... Det är en trött mamma hon har just nu!

Hunnit avverka ett och annat telefonsamtal idag, ibland är det inte bekvämt att ha den rollen man har i vissa stunder. Men man får ta sig i kragen och försöka se det så objektivt som möjligt.

Arvid ligger och knager på ett stoooort ben, han är ganska nöjd över sitt höstdopp med Balder på Lappudden idag :)

Jag är glad och tacksam över att de finns dom som ställer upp i vått och torrt när det behövs! En egen stjärna på vår vackra himmel borde ni få!!

När lugnet lagt sig ska jag lägga mig och lyssna på min Edward, bara för att jag vill och bara för att jag kan!

Puss


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall