Ljuvliga morgon

Faktiskt, det är inte ens ett ljug för att komma från mig :)
Jag är allt annat än en morgonmänniska de vet nog både jag och alla andra... Men, febern kom och attackerade mig igår och jag var trött och slut på de flesta vis så jag somnade just efter kl åtta då barnen somnat..

Så efter att fått sova 11 timmar istället för de vanliga 6-7 så känner jag mig piggilin och jag tror jag lurade bort febereländet :P

Idag står skolfoto, klädinköp, jobb och lite barnvakteri på menyn! De ska vi nog med lätthet hinna med :P
och förresten, hundträning! fick ett sms igårkväll av en nybliven träningsvän som hade akut behov av platssliggning och budföring.. Så vad gör man! Arvid får givetvis stäla upp på de, en sak är säkert! Han känns rätt trygg i det momentet efter denna sommar ♥

Sen, snart, när jag får möjlighet.. Har jag en förhoppning om att åka bort en sväng..

Det är dags att börja leva igen juh ♥

Puss

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall