Nya rutiner

Det här med rutiner, de är jättebra saker då man väl kommit in i dom, innan dess är de lite göra med :P

Jag och mini brukar ju ha rätt långs osvmornar då storan är hos pappan, men nu är de skolan som gäller på mornarna och dit tycker jag hon är för liten för att ta sig själv ;) De kommer väl hönsmamman alltid att tycka..

Minibarnet har fått dagisplats också! Nu börjar det dra ihop sig om att jag ska börja jobba igen, även om det inte är närmast men dock ändå snart!

Lillafröken sitter på golvet och leker dokumentförstörare för tillfället och jag städar ihop nå papper som ska bort härifrån...

Får mig eventuellt en lunchdejt idag och så har jag en kafferesa inplanerad:)

Gillas!

Nämen, till vidare

Ha de


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall