Packa väskan

Dags att bortsa upp sig och packa väskan för att lämna den här byn.. Det är det nyttigaste och det bästa jag kan göra för den här hjärnan då jag blir ensam hemma... Det går bättre att vara utan barnen om jag slipper vara hemma eller har fullspäckat schema...

Eventuellt hände något igår... Som jag väntat på rätt länge..  Ja hoppas det blev rätt, för de kan förändra framtiden...

Sedan ett ord till de människor som måste springa mellan och säga han sa si och hon sa så, hon har gjort de osv...

Jag och lillans pappa har en rätt olika världbilder, vi kommer inte direkt bra överens... Det är ungefär därför som man valde att flytta ifrån varandra.. Det har hänt saker på vägen som gjort den separationen jobbigare än den borde ha varit, men det går inte göra något åt just nu... Men vi tycker olika, vi tolkar samma meningar på olika vis, och våran situation blir på inget vs lättare och trevligare för att det finns en jävla massa skvallerkärringar som tycker att det är deras största uppgift att föra information vidare! Jag lever i min sanning, Men han lever även i hans... Dom passar inte direkt bra ihop... Det har förikommit lögner det vet ja.. Men jag vet även att han inte håller med mig... Mins sanning/vs hans sanning... Går inte göra mycket år...

Men.. Tänk väl efter vem det är som kommer i kläm i slutändan... De är varken jag eller han... de är vårt barn...


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall