Terror på jobbet

Lilla fröken fick för sig att vakna ack så tidigt idag, så när klockan var halv åtta var jag redan less på att vara ensam hemma, så vi passasde på att vara förbi på DV Stationen och bjuda på chokladmuffins storlek stoooora :) Efter det blev det ett tvärbesök på extraknäck nummer 2 för lite snabbt surr och inkassering av en bankdosa... På väg hem kikade vi in på jobb nummer 3, där var ju Alice stora idol och framtida make... Haha, om små barn kan vara kär så tro jag hon är de... Sötungen ♥

En svängis på kommunen och diskuterade minis dagisplats...

Sedan hem och vila vagnen, jag önskade nu att jag passat på då hon gjorde det... För nu är jag sjukt trött igen, jag förstår som knappt vad de är med mig. Jag kan sova nu som när jag var gravid och det var nu heller riskfritt för tillfället..

Nu har vi varit och shoppat mat och allt annat elände som man behöver i ett hem så nu tror jag faktiskt inte vi sticker ut näsan något mera idag!

Nu blir det ljudlöst på telefonen och spotify i högtalarna så ska vi nog klara den här kvällen också minsann..


Amor vincit omnia et nos cedamus amori


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall