I blame you...

For absolutely everything... Min totala förlust till tillit.. Att jag vägrar släppa in någon ny människa i mitt liv.. Att när ja faktiskt försökte göra ett försök till en förändring så dyker du upp i alla drömmar och allt och allt jag gör blir jag bara påmind av dig.. Ja visste inte hur svårt det skulle vara, ja trodde att jag var redo.. Men minsta lilla motgång ser jag bara föregående slut som den enda utgången.. Jag hatar den där jävla telefonen, funderar starkt på att byta nummer så att slipper fundera på vem som hör av sig eller inte.. Ja flyttade bara in i den dör förbannade saken där jag stoppat in alla dom dör känslorna som var för stora för mig att klara av... Uppenbarligen kunde jag inte hantera det jag fann där inne... Jag önskar att det fanns någon där ute, som kunde skingra mina tvivel om den här verkligheten... Jag gick söder igen, det hände bara på en sekund.. Jag är sjukt besviken på mig själv.. Men ja är fan arg på dig!! Ja kan inte ens ställa dig mot väggen och fråga allt som jag skulle vilja få svar på!! Ja är arg för att du är en jävla fegis, och jag önskar att ja slapp bära mera på mitt löfte... Jag vill faktiskt också ha ett liv!!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall