Ouppsss...

Ibland får man passa sig.. hehe jag trodde att jag skulle åka dit och få sparken igår... Man är ju klantig och osmidig som vanligt =)
På loppet på ett par minuter har jag (omedvetet) kallat min chef för både tant och i princip lastgammal...
Då jag snackade om en som jag träffade på stalo som var Jättegammal... Typ 35... hehe OJDÅ.... man jag har lite otur då jag tänker ibland...
Men då är det bra att ha chefer med humor i alla fall =) :P De e´la kalas!

Nu är det snart helg och jag vet inte riktigt vad jag ska gotta mig i riktigt för aktiviteter... Det blir väl de vanliga och träna en massa hund och få en daglig dos Emelie och Liam =P Annars passar de ju inte...

Hur skönt hade de inte varit att bara ta bilen och fara, köra (något (= ) över hastighetsbegränsningen, poppa som skrutt, sjunga med i sin vackara stämma (troligt!!!) Känna lugnet och köra utan mål... Eller långt långt bort...
(och då vill jag inte se skymten av poliser, fartkameror eller tanter som tankat bromsolja...)

Livet är bra nog intressant, de vänder som hit och dit mest hela tiden... Det hade inte varit så lite schysst att någon gång ha facit i hand... Men de var uppenbart för mycket begärt... Blä

144529-10

Längtar tills måndag då hjärtat kommer hem så man blir hel igen...
Till kl fyra så jag får sluta...
Tills nästa helg så debuten är över...
Till nästa sväng.
Tills allt är klart...
Och fort tills jag blir stor nog... haha


Jaja... nu ska jag kanske seriösa mig igen... plocka bort kön... SUCK mitt hjärta...

Frågan är, blir vattnet kallare eller varmare måntro...?


Tjingeling badring

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall