Snor...

Hela huvet fullt, det är inte ens kul juh!!
Trodde att man just blivit av med förkylningen som suttit i sedan i höstas men ack vad jag bedrog mig.
Känner mig lämpligt slö och slapp ska jag säga och inte alls inspererad.

Längtar till helgen då blir det adak och malå med vännen som gäller, även om det gör min skrivbordsgranne en smula besviken... :P
Inte meningen att såra dina känslor fröken =) Men vi kan kanske lösa det ändå  vet du!! Komsi komsi =P

Det blir en liten stadsresa och inhanling av lite klappar till liten fröken, för på måndag är de stora dagen då Santa alias "tonten" (Tyrauttal) kommer.
Liten tjej ska bli stor och ge bort alla tuttar till tomten så att han kan ge dessa i present till alla små bebisar...
Och de ska bli paketöppning i största allmänhet...

Jaja... Jobba igen då!!

Puss

Kommentarer
Skrivit av: Stina

tro du tonten kommer till mej oxå?! :)

2007-12-21 @ 09:19:11
URL: http://bjursan.blogg.se
Skrivit av: Anna och slurven

En riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År vill vi önska dig gumman! Se till att njuta nu så gott det går. Vet ju att julen inte är din favorithögtid men den kanske blir bättre i år. Många kramar från oss till dig.
Kram kram

2007-12-22 @ 03:00:50
URL: http://www.prinzwilliam.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall