Inpå skinnet..

Hmm...

Fick en fråga idag... Jag tror att jag har väntat på den men jag blev ändå lite ställd... Hade inte tänkt att någon alls skulle behöva vara upplyst i den saken. En del saker trodde jag bara kunde glida förbi som om inget hänt...

Men icket...

Är lite oinspererad till det mesta just nu.. även det kan kanske ha en förklaring... Och det mesta bottnar i samma fråga...

Sinnet la sig igår. ganska fort, men jag blev lite skeptisk faktuskt och kul var det inte...

Var även hos Monkan och tittade på Grey´s.. ååå.. som jag skråla.. det var de värsta =) jag och lilleskutt typ... Så tragiskt!! Man kan bli så kär i kärleken...

Måste dra...

Pyzzen

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall