Kanske är det en början...

Denna helgen var kanske inte riktigt så intressant som jag tänkt att den skulle bli... Men det gör ingenting... För hjärtat har ju varit hemma och när hon sovit så har jag plöjt rakt genom 10 avsnitt från säsong 3 av Grey´s Anatomi...

144529-10

Ååå.. Så härligt...


Annars har jag och hjärtat varit och köpt en bob och varit ute på promenad med Monkan, Stina Elvira och Chip förstås =) Ett stop för att fika var även härligt...

Sedan har vi varit på stallet och hälsat på lite, det var kul...

Det blidde inte som tänkt, och jag har nog sagt något som jag kommer att få äta upp senare... Men jag vill och tro att ärligheten varar längst... Hoppas jag verkligen... Annars.. ojojoj

Snart är de onsdag... Mysigt...

Kanske är det en början eller så är det slutet...

Det vet inte jag...

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall