Mammas nya Kille...

Mammas nya Kille

Ser ni inte vad vacker han är... Min nya kille =)


Jag kör på denna modellen istället, de är mera att lite på än den mänskliga sorten...
Jag bugar och tackar men det får stå över för men del... Aldrig aldrig igen...

Igår var jag ute och lekte lite med en annan "kille" Yamaha Vector... Med turbo... inte så tråkigt med 200hk... Jag vill nog även ha en skoter... =) Vad vill jag inte ha...

Kan ni fatta KÄRLEKEN!!!!!

Men jag körde kanske nog se inspererat... hehe... Har en faslig träningsvärk idag.. Men det är det lätt värt..

Jag har börjat sanera på listan... Vissa föll bort direkt... Jag tolererar inte vad fan som helst...

Kuskade i helgen, det var.. hmm.. intressant kan man kalla det.. Massa massa folk.. Massa funderingar..

Nu är det SLUT på rikt!!!

Monkan monkan... tack för att du är mitt bollplank när jag behöver... Love Ya a Lot...

Over and out

Kommentarer
Skrivit av: Nilla

Hej gumman...
Så du har MC-kort med?
Det hade jag ingen aning om...
Va härligt det låter... =o)

Titta in i min nya blogg, vettja!! =o)
*kramar om*

2007-03-12 @ 01:16:49
URL: http://phernilla.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall