Det är fredag!!

Och jag är så nöjd!!

Hela dagen har varit super bra =) (förutom en del kunder somv arit sura) men det kan inte bli mitt problem.. hehe

Jag längtar tills vi slutar och jag ska få krama Tyra...

Mina Kära arbetskamrater tror på bus i helgen... Jag motsätter mig.. Men jag tror på kul i helgen däremot..

Ut och gå och använda den nyinköpta MP3 spelaren, najs!!

Det är mkt som jag gillar...
Något händer på fel tid, plats.. Dåligt..
Någon är go..
Någon annan e lite sprängd..
En person är snurrig..
Men alle e de goé =)

Pussen och kramen...

Kommentarer
Skrivit av: jessica.

hållå?! uppdatera!!

2007-01-30 @ 11:38:53
URL: http://pippi89.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall