Somnig...

Då ver denna helgen över... Det går som så fort ibland...

Igår var jag på innebandy och spinkade med Rolle och gänget, inte vann vi heller, men inte var de så tråkigt för jag såg en vacker sak på läktaren... hehe
Träffade även JessKa men K (haha jag gör som jag vill) det var trevligt... *L*

Jobb idag på förmiddan också, man måste ju spara ihop till miljonerna =) Och dagen har varit lysande stålande, för den började riktigt bra =) sedan jobb men Monkan och de är aldrig fel, du e kul kul!! Vad kan inte ett suduko och en balad av vackert slag göra... hihi

Ikväll har jag varit och lekt med Micke hemma hos Tea och Magnus, han e supergo killen... Jag tror jag måste tvinga Tyra att bli kär i honom när hon blir stor... (troligt va??)

Så nu tror jag att det blir en tidig kväll, fast vi får se... Vätar besök och få se om det dröjer eller vad.. Kanske en film, men jag är lite trött i ögat...


Det man alldra mest vill ha... Är det man alldra minst kan få...


Gonatten...

Kommentarer
Skrivit av: jessica.

sluta!:)

2007-01-21 @ 20:52:02
URL: http://pippi89.blogg.se
Skrivit av: jessica.

Hey drygo!

2007-01-22 @ 16:34:20
URL: http://pippi89.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall