Lördag hela dagen...

Jag och älsklingsungen har varit ute med bobben på en promenad, försökte som smått att få Chip att " dra" henne, men de gick väl lite sisådär :P Vi får nog jobba på det fler gånger...
Men som vanligt märks de ju att man verkligen är van motionen... NOT, tidernas blåser på fötterna när jag var hemma igen... Som jag sagt, motion är nog inte min grej... =P

Just nu vilar fröken, sedan ska nog kvällen tillbringas med Hanna, Ebba och Edvard..

Jag och Hanna ska ju se Ladder 49 när de små somnat och flänna ikapp... De ni.. haha

För övrigt ni som är nyfikna så verkar de som om de börjar vara allvar i mitt liv... Och de känns riktigt bra!!

Hade inte mkt mera skvaller nu...

Förutom att jag har en längtan efter någon som inte kan vara här...  ♥

Puss och hej

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall