Examen i helgen...

Huvva fy ursh och blä... :P

Eller, de känske inte är så farligt egentligen... men lite pirrigt är det att det ska fungera.

Föredra och hävda sin egen åsikt är jag ju inte dålig på i andra situationer, så detta borde ju inte vara värre. Men det är ju inte ofta man granskas i sömmarna av två SBK lärare... hehe

Nu gäller det.

Vännen kommer ikväll, som jag har längtat... ♥

Iofs så far han imorgon igen men de är ju ändå bättre än inge nå...

 Hmm, jag nåste ha en nur till bilen nu... innan all inredning är borta =)
Nu vid lunchen märker jag att hela innertaket var på väg, det var tydligen en fin liten leksak föe en viss liten schäferdonna =)

Men superkul är att det verkligen fungerar bra med Tyra, tur hon är van hundar och inte tycker att det är så speciellt, så Kila har fått vänja in sig i hennes liv rätt bra utan att de kladdat för mkt på varann...

Det är ju ändå Chip och Annie som är lilla frökens stora idoler =)

Men nu!

Skynda skynda...

Puss!

Kommentarer
Skrivit av: Fia Lotta Larsson

Du är den bästa!! ;)

2008-03-14 @ 21:03:01
Skrivit av: Annika

Hej! Såg dig i tidningen btw. Grattis! Du känner för att träna mig och hunden? For all times sake. ;) POK /A.B

2008-03-18 @ 15:59:17
URL: http://lillankans.blogg.se
Skrivit av: Annika

Hehe. Det lät bra! Måste få mig jycken nästa gång till Arvidsjaur (just nu är hon med husse i Skövde). Men jag kan ju alltid höra av mig. :) Näh, precis. Varför vara där när man kan vara här. Kram kram

2008-03-20 @ 01:05:41
URL: http://lillankans.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall